ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για την αλλαγή ή την επιστροφή των προϊόντων σας.
1. Συσκευαστε τα προϊόντα που θέλετε να αλλάξετε μαζί με το παρόν δελτίο & την απόδειξη.
2. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Εάν ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή προϊόντος έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία που ήταν το δέμα προς παράδοση, με την συνεργαζόμενη Courier με το YOURFASHION ΕΛΤΑ COURIER. Συγκεκριμένα η επιστροφή προς εμάς με την ένδειξη 'Χρέωση Παραλήπτη', με την παραπάνω courier είναι δωρεάν & μόλις παραλάβουμε το δέμα σας, γίνεται η αποστολή της αλλαγής σας, με επιβάρυνση 7€.
3. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΡΟΥΣ Η' ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Εάν επιθυμείτε την ακύρωση μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας μετά την παραλαβή των προϊόντων, μπορείτε να κάνετε επιστροφή εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών, από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσής & θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας στον τραπεζικό σας λογαριασμό που θα μας γνωστοποιήσετε, εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών ή τα χρήματά σας θα πιστωθούν για οποιαδήποτε νέα παραγγελία επιθυμείτε. Σε περίπτωση δεύτερης, τρίτης κτλ αλλαγής αρχικής παραγγελίας, οι 14 ημέρες μετρούν από την ημέρα της πρώτης(1) παραγγελίας.
Οι επιστροφές που αφορούν επιστροφή χρημάτων, θα επιβαρύνουν τον πελάτη με τα έξοδα αποστολής. Εάν πραγματοποιήσετε επιστροφή με την ΕΛΤΑ COURIER την ένδειξη "Χρέωση Παραλήπτη", θα αφαιρεθούν από το ποσό της επιστροφής σας 10ευρώ.
*Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων σε διαφορετικές τράπεζες από τις συνεργαζόμενες με το YOURSFASHION , τυχόν διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
*Σε περίπτωση επιστροφής/αλλαγής παραγγελίας (αζήτητη ή απαράδεκτη) η οποία έχει εξοφληθεί με την ολοκλήρωση της , θα αφαιρούνται τα έξοδα επιστροφής 10€ από το τελικό ποσό της επιστροφής χρημάτων.
Συγκεκριμένα τώρα, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει είτε τηλεφωνικά στα νούμερα 2410 533 142 ,6947 720 719 είτε αποστέλλοντας email στο info@yoursfashion.gr (να συμπεριλαμβάνεται ο κωδικός παραγγελίας).
Tο κόστος της νέας αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη με 7€ ανεξαρτήτως ποσού.
Οι αλλαγές γίνονται με το ποσοστό έκπτωσης της αρχικής παραγγελίας.
Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι :
4. ΝΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.Β.Ε,ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ & ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΥΠ/ΜΑ:ΕΡΜΟΥ 15 ΛΑΡΙΣΑ,ΤΚ 41222,ΤΗΛ.2410 533-142
5. Για όλες τις επιστροφές είναι απαραίτητο να προηγηθεί επικοινωνία με το YOURSFASHION & στο δέμα σας να συμπεριλαμβάνεται & η απόδειξη του προιόντος.
6. Μετά το πέρας των 14(δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων & χρημάτων.
• ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΩΝ
Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, στην αρχική τους κατάσταση,μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ).
Ο πελάτης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.
-Τα ολόσωμα μαγιό και το κάτω μέρος των μπικίνι θα πρέπει να δοκιμάζονται επάνω από το εσώρουχο, χωρίς να αφαιρείται η προστατευτική αυτοκόλλητη ταινία. Για λόγους προστασίας της υγιεινής αν αυτή η ταινία έχει αφαιρεθεί ή αν τα είδη έχουν λερωθεί η επιστροφή τους δεν θα γίνει δεκτή και τα προϊόντα θα επιστραφούν στον πελάτη.
-Αλλαγές σε εσώρουχα, κάλτσες ,καλσόν, κολάν με χάρτινη δεμένη ταινία & μπουκάλια δεν γίνονται για λόγους υγιεινής.
-Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.
Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το YOURSFASHION υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οποιοδήποτε άλλο είδος της ίδιας collection επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.
Το κόστος της νέας αποστολής βαρύνει τον πελάτη με 7ευρώ ανεξαρτήτως ποσού.
• ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα . Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά.
Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει άμεσα το προϊόν που παρέλαβε και να ενημερώσει για οποιοδήποτε ελάττωμα η χτύπημα κατά την μεταφορά την ημέρα που το παρέλαβε ή το αργότερο την επόμενη ημέρα. Μετά το πέρασμα αυτού του χρονικού περιθωρίου ο πελάτης αποδέχεται ότι το προϊόν είναι ιδιοκτησία του και ότι ζημιά προκληθεί στο προϊόν μεταγενέστερα κατά την εγκατάσταση η χρήση του προϊόντος είναι ευθύνη δική του.
Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης εντός 7(εφτά) ημερολογιακών ημερών. Ωστόσο, το YOURSFASHION διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το YOURSFASHION θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.
Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.
Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.